lördag med svinet och vinet.. hehe..

hello Africa, tell me how you doing?

har åkt bräda hela långa dagen.. så förbannat skönt!
känns som nån har lyft upp mig i kragen och släppt ner mig soffan för här sitter man som en säck potatis nu.
planen som följer lyder:

duscha och göra oss iordning.
åka till granlo för att köpa en kniv för 6000 kr. (fråga mig inte varför)
sen ska vi hem till sofie och erik på sittning.
gud så skönt med bort bjudningar.. drar med mig två pavor och en bukett med tulpaner.
givetvis får vi inte glömma spelet man möter kvínna.

jag ser en revanch i siktet.

återkommer med bilder.. tills dess kan jag bjuda på en från i julas.



the game is on!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0