.. rosa i duschen.

idag har man införskaffat sig en rakhyvel. en rosa rakhyvel.

såå.. just nu sitter jag hemma i soffan med ytterst lite kroppshår och luktar som en gud.
satsumas på burk.

lyssnar på gamla nirvana skivan som tydligen inte har EN ENDA DÅLIG LÅT.
helt otroligt men alltså.. sån här musik görs inte längre.
vissa gånger kan man bara hålla med om att knark gör det hela lite bättre.

förvisso knarkar britney spears diverse "receptbelagt" men .. näää.. det är en helt annan liga hon är med i.

nog om det. ikväll ska jag se snabba cash med sveriges sexigaste karl..
nog för att jag ska gå med bland annat Jonas men .. tyvärr är det inte han jag menar.
vi alla vet att det är frank the tank dom orden passar åt.

vilken karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0