sista januari.. nu går vi mot våren.

godermorgen mitt friende!

idag är det lördag. jonas har som vanligt åkt till jobbet och jag ska som vanligt dricka lite vin ikväll.
allt är i sin ordning.
har under ett dygn undrat vart kattjäveln kissat.
det luktar.

nu , när jag sitter här vid matbordet märker jag vad det är som luktar.
det är blommorna jonas gav mig.

jaaa.. det var vad mitt hjärta hade att bära på.
ska duscha, locka håret och dra på mig något raffigt.
ikväll kanske det t.om blir en liten krogrunda.
hör av er om ni ska med. än så länge är det bara frida och jag i båten.


nån som längtar till våren?



kanske t.o.m sommaren?



jag borde egentligen inte ens öppna mapparna med namnen vår och sommar.
självplågeri är vad det är.


Kommentarer
Postat av: Kristina Iljegård

sommar sommar vi vill ha....NU TACK!!!!

2010-02-01 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0