hej här kommer segertåget..

hejsan!

händer många saker i livet just nu..
går på upplärning så jag ska klara av allt när anna går på mamma-ledigheten.
det är väl kanske det väsentligaste.


känns så jävla kul att få börja där och få ha ansvaret..
det här var vad jag behövde.. lite utmaning..
lite mera att hantera!
satt och gjorde sommarschemat med anna idag.
snälla, rara anna fixar och donar och sliter för att få allt så klockrent som möjligt för mig.
ytterst tacksam!

men ja.. kanske inte spännande för er att veta.

ska ta mig en sväng förbi lovan och fira att schemat är klart iaf.
eller fira att jag ätit bacon idag.. eller att det är tisdag den 1 juni..
ja , man kan alltid hitta skäl till att sätta sig på en balle i solen och ta en segercigg!

väljer att visa två gamla bilder sen brännbollen för några helger sen..
jonas har alltså smygknäppt när jag umgås med mina två katter...?!?!







jag är iofs speciell.. det är inget nytt..

men va?!




Kommentarer
Postat av: zanaz

Söt blogg du ha stinish.. lika tokig som dig & din katt verkar döögooo =)

2010-06-01 @ 19:22:29
URL: http://za

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0