HEY HO! LET´S GO!

folk snackar om att dom är mellan två jobb.

det kan jag säga att jag är. bokstavligen.
har nyss klivit innanför dörren, öppnade lilla cafét imorse och folk vällde in.
fan vad roligt med stress.. för det var verkligen en trevlig stress!
NU: har tryckt lite fil och mulat en banan.
ska ta karin ut till birsta för att stänga lilla boutiqen.

åh jag hoppas verkligen birsta dräller av kids och vuxna som vill handla av mig.
tiden går ju så förbannat fort då.

kommer väl komma hem runt 20.30-tiden ikväll.. till ett ensamt hem med två kärleksjuka katter som skriker och skränar och pekar med lilltassen mot matskålen.
jonas ska nämligen hem till peter (karln som ska gifta sig imorn).
dom skulle väl ta några bärs och bara känna lugnet inför stormen.. men jag vet..
vi alla vet att på schemat för dom ikväll står ansiktsmasker och manikyr..

... kanske t.om ögonbrynsnoppning.
bakom varje man finns en kvinna.. eller hur är det med det där ordspråket?
I varje man finns en kvinna..?

själv ska jag stryka klänningen och komma underfund med hur jag ska se ut imorn.

bröllop! vad spännande.. MITT FÖRSTA BRÖLLOP!
kameran får icke glömmas!!

MEN.. hörrni, lyssna noga nu!
innan detta bröllop är det loppis i stan.
min vän sofie har ordnat loppis på nybrogatan (mittemot antikaffären) 30 bord med diverse prydnader och fynd finns uppdukat..
så fan ta er om ni missar det!! klockan 10.00 öppnar dörrarna och försten till kvarn!

vi ses där!

och JOOO.. förresten..
här har ni mig i en orange skrud.



och jag bjuder på en till..
liston smygtittar på pingu..




tjolamento alla blomster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0