hjärndöd hjärna försöker plugga.

jag är lessen men den där skrivarglädjen har inte funnits på sistone..
jag vill ju vara ute.. träffa folk.. på riktigt!

känna hur dom luktar, avgöra om dom driver, avgöra om dom"luktar ", skratta åt deras gestikuleringar .. och så.

just nu har jag så pissigt jävla tråkigt.
därav en liten titt på internetet..
givetvis några meningar till er.. jag gillar ju er!..
även om jag inte kan av göra om ni luktar eller gestikulerar.

jag har alltså.. i snart 4 timmar suttit och pluggat matte.
JORÅ sátt.. man är ju ett mattegeni..
eller ja, försöker bli..
varför?

ja vem fan vet.. just nu till ingen nytta alls..

eller kommer jag någonsin i mitt långa liv ha användning av uträkningen av kofficienten?
va?! va?! NÄÄ.. tror inte det!

jag hade kunnat suttit längre om det inte var för allt snor-dropp som blir av 4 timmars nedåtlutat huvud.
ni kanske tror jag är förkyld nu?
nej.. inte alls.

jag tror, att det där såkallade snor-droppet är miljontals med använda hjärnceller som har blivit använda till diverse mattetal.
dom blir sedan flytande (för det är dom ju inte innan? vad är en cell? jag ÄR smart) och sammanstrålar på vägen ner från hjärnan och ut på pappret för att dö.
för att aldrig mer kunna komma tillbaka..

jag har alltså kunnat slösa dessa miljontals hjärnceller på några glas vin .. men gör det på diverse mattetal.
inte bra!



apropå.. ingenting.. en humla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0