smärta når nya höjder..

det är skillnad på mensvärk och mensvärk..

jag har alltså slutat med p-piller pga av att jag vill se hur jag är utan hormoner.
jag kanske inte är lika blödig eller lika glad utan dom.
jag kanske är en helt annan person.

det visade sig att jag är ÄNNU blödigare..
och det visade sig att det jag kallat mensvärk inte är ens en hundradels smärta av vad jag har nu!
för nu.. under min lingonvecka UTAN p-piller kan jag konstatera att mensvärk är något som nästan gör en sängliggandes.
ont är inte ordet här.
smärta lika kraftig som att föda ett barn, fast ut kommer bara lite blod..
svettningar..

tänkte föda lite smärta innan jag åker på jobbet.
jobb ja.. till 20.00..
blir raka spåret hem till soffan och varm katt på magen..





ps: jag vet att man kan bli med barn utan p-piller.. mamma har redan förklarat för mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0