cliffhanger..

hej!

Ännu en måndag med ännu en verklighet att komma tillbaka till.
den här helgen försvann jag in i bubbel och vänner.
Emma, min lilla darling hade födelsedagsfest.

Vaknade upp med en kropp som var totalt ur funktion och med blåmärken .. nästan överallt!
inget borde nämnas för inget borde glömmas..
det blev en succe! oslagbar kväll med helt underbara personer!

Idag, två dagar senare är jag fortfarande tafatt.
åkte hem till Jonas för att tvätta..svepte in mig i två kärleksfulla katter och somnade på sucken.

men till saken hör ju.. att jag har hittat en lägenhet.
trägolv på södermalm.. mer behövs inte.. jag är såld!
anar snabbt känslor för den fina tvåan med tanke på att den är väldigt lik våran lägenhet, dock utan glasverandan..

hoppas för min skull nu kära vänner och främlingar.. så avslutar jag det hela med meningen:

4 dagar kvar på charm.. sen svider jag om till ett nytt jobb!! POW POW POW!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0