hej och hå ljungman jansson

monsiuer bonjour.. och vice versa..

har haft en strålande dag. tack solen!
har varit på dop för lilla winston.. riktigt trevligt!
innan det slängde jag ihop säkert 200 mackor på jobbet och efter det har jag infunnit mig på rätt plats vid fel tillfälle.

hemma.

jonas och Co ska på nordfest ikväll. En fest där rockare träffas för att röja.. till dödsmetall..

inte riktigt min kopp av te men.. rätt plats vid fel tillfälle som sagt.

just nu njuter jag av tystnaden.. ska väl liva upp det hela med att borsta tänderna och lapa sömn några timmar.
8 eller helst 12 timmar.. det vet ju ni.. vi det här laget!

ps: en obehaglig känsla kryper på, måste-ha-hus-helvetet-känslan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0