jag kan se oss här.. undrar om banken kan det?

ok.

jag mår illa.

vilket läge.. vilken dröm..
i över ett år har jag väntat på att ett hus ska bli till salu just här..

så kommer den. till salu skylten!
som totalt blåser hjärnan ur mig.

för titta vad som döljer sig bakom skylten:



jonas och jag har suttit och små-fnittrat ett tag nu.
vi ser drömmen, alltså finns den.
på Riktigt!
sitter och väger för- och -nackdelar för om man ska lägga ett bud innan visning.

tror vi kommer slåss om detta.
tror vi kommer gräva ner oss när budgivningen går över vår gräns.

men hej.. tänk om .. tänk om..


Kommentarer
Postat av: jenny

Åhh, så fint!!!!

Klart ni ska ha det!! Håller tummarna!! :D

2010-09-03 @ 21:49:26
URL: http://jennybloggjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0