valborg...

"efter en  sträckt rygg så blir det inte mkt gjort Stina och minst av allt alkohol".
kul! sträckte ryggen på jobbet när jag skulle lyfta ut gatuprataren så nu äre bäst att lyssna på mamma..
men blir en mysig kväll ist. Jonas ska bjuda på middag och sen minns jag bestämt en massage, hoppas verkligen jag blir bättre efter den..

annars så har jag just planterat klart mina nyköpta blommor:
en 1.5 m hög bananplanta (skitsnygg!)
två konstiga blommor som ser ut som mitt hår på morgonen
och en lavendel på stam.
det är så sjukt egentligen, lovade mig själv att hålla i lönen. skulle ju bara in på ikea och handla en påshållare för 19 kr. men nää.. sluta med att jag vart tvungen att ringa jonas som fick hjälpa mig med vagnen medans jag hade blommor hela fejjan.. hehe..  dyrt vart det! men desto finare blev det hemma oxå..

image2
bananplantan

image3

                efteråt blev liston och loke trött efter allt jordätande och somnade som de två prinsar dom är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0