det gröna blir färglatt för en stund

hur ska jag beskriva för att en annan ska förstå..?!


vaknade av att en katt kröp in under täcket och kurra...
såg regnet utanför och drog mig några minuter..
utvilad..
käka en frukost med fil och blåbär,  ostfralla, juice och te..

hoppade sedan in i duschen och förnyade mig en aning..
ner i källaren och grävde upp alla mysiga höstjackor och skor..

Gud som jag längtat efter att få dra på mig alla stickade koftor och ylle leggings...
och en skön basker kanske..

förstår ni?!  sommaren är över.. och välkommen höst!

varmt välkommen..


våga inte missa : hoffmaestro - desperado
                       och: yves larock - rise up



Kommentarer
Postat av: imbo

JAAaa, det vore lovely! Verkligen film/spelkvällsväder nu också, precis som du nämnde märks det atthösten kommit. Brr... sitter här i mina tjocksockar och myser. Nån speciell dag som skulle passa? får höras på mobben. puss o kram

2007-08-28 @ 11:38:15
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: jenny

ja jag vet inte hur det funkar, att jag förstår men men ibland är det väl bara så, det funkar lixom. Och håller med: välkommen höst! :)

2007-08-28 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0