livet rullar,för fort!

sitter hemma i juniskär hos mamma och pappa!
dom är som i sin ordning kattvakter.. iaf en dag i veckan..
loke och liston har fångat möss så det står härliga till!!

Jag och Jonas har just flyttat till vårt lovenest!
har nog aldrig varit så slut som jag är nu..(och inte pga av att det är ett "lovenest") höhö.
förkylningen sitter fortfarande i, värmen knäcker mig halvt,och bara att sitta och planera i femtielva olika banor för att kunna få ut det ultimata av lägenheten...ahh...pust!.. är verkligen krävande..
men sjukt kul är det! ÄLSKAR design och inredning!
va ut på mio möbleroch hittade världens vackraste krukor, tavlor, sänggavlar, bord, lampor..ja allt!

inte en pryl passade min plånka så det bar av till ikea för lite "fönstershopping" och ideer!
jäkligt skönt att strosa runt själv så man inte har nån som drar i en åt nått annat håll. 

lessen men har tyvärr inte kameran med mig så inga bilder finns att lägga upp.
en annan gång.. ska ut och snacka inrednig med mamma igen..hennes smak klår ingen.

fridens!!

Emma, vi myser till helgen med rökta räkor och aioli..




Kommentarer
Postat av: Fia

Ok now I demand some pictures of the appartment!:-)

2007-08-12 @ 20:53:34
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0