julfest med metso!

julfesten med jonas jobb va skit rolig! jag va i mitt esse och likaså jonas.. blev t.om styrdans för vår del..
blev tyvärr inget julbord men renytterfile och tryfflar bland annat satt fint det med.

hängde där nästan hela kvällen, fast svängde ner en snabbis på stadshuset oxå..
blev en ganska tidig kväll för oss, skönt med NOLL baksmälla för en gångs skull. haha!

och håret.. hehe.. chickade ur litegrann.. så rött är det inte. bara lite, men förändring blev det! nästintill svart.

      självaste elvis va där eftersom temat va rockn´roll

      jag och jonas vid bordet.
      middag i spegelsalen
      min nya hårfärg
      några av våra bordsgrannar.

nu ska man ner i källarn och börja tvätta.. och sen lite städ eftersom i veckan får man besök av släkten som kommer hit över jul. 
och eftersom jonas är i norge på jobb så kan man hålla det städat.. heh!!     
   

Kommentarer
Postat av: Fia

Du blev jättefin i håret!! Du är så söt, precis som Merdith i Greys:-)

2007-12-17 @ 12:46:43
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Fia

Haha det kan jag förstå för att du är väldig lik henne! Vilken härlig komplimang att få höra det varje dag! Du får anmäla dig som hennes "bodiedubble" så kan du också vara med i Grey´s, Kanon!!:-)

Mamma mår bra, letar jobb, drygt.. men är hoppfull :-D
Grabbarna mår bra, Lucas är förkyld och sjuk varoch varannan vecka men det är väl det som är dagis baksidan.

Vi funderar på att skaffa kisse nu.. men det är svårt... undra om man gör nå dumt kanske..?!Jag vet ju att jag vill åka på semester nån gång i framtiden:-)

Hur mår du och dina grabbar då?

2007-12-17 @ 20:08:01
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0