lovley monday...

är ledig idag så denna måndag känns alldeles perfekt för mig.
vaknade runt 10 av att liston (tjockisen) hoppade upp på  magen.. hade andnöd där en sekund eller två innan jag fatta vad som hände..
inte det bästa uppvaknandet men nu är jag ju uppe..
hade filmkväll med en hel del folk  igår så nu har jag stökat och bökat undan allt.
ska fixa en pangfrukost vörtbröd, glögg, lussebulle, fil, och frukt.. hehe..

sen kommer mamma så då... ja då vet jag inte vad vi ska hitta på...
kanske gå upp till sidsjön och ge änderna mat..
jag och jonas va där i lördagskväll när det regnade/snöade som mest..

va helt otroligt vad hungrig dom va.. vi matade dom ur våra egna händer och dom stog på skorna och bara skrek efter mer.. stackare!!
nån som har gammalt bröd hemma så gå/åk dit.. va hjärtskärande att inte ha mer mat till dom..

två julklappar... check!

favorit i repris.image273

miss li - kings and queens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0