älskade kära gotland!

säga vad man vill om gotland men den platsen är tamjefan den bästa på jorden enligt mig..
allt kan hända där och allt HÄNDER där..
tar en evighet att rabbla upp allt som hänt.. ni får bilder ist..
men att jag hångalde med dee dee, e-types dansare kanske är värt att nämna?! hahaha!!

image102

the camp!

image103

Jonas med sitt byte! kolla in jag-är-onykter-som-fan-flinet!!

image104

Crille och Jonas på ringmjuren!

image105

sjuk skur som kom en kväll när vi gick in till stan!

image106

och sjävklart vart det elden vid stranden med öl och sanden.

image107

världens bästa taxi!

image108

frieri på hög nivå!

image109

dasse, min sängrökande sambo / gummimannen

image110

gänget!

image111

dee dee, alias pöket mitt!

image112

martin himself!! har aldrig haft en roligare kväll tror jag..

image113

hittade dasse i rännstenen.. ätit med tröjan kanske?

image114

la familia!

image115

men man får ju bjuda på de fula bilderna oxå.. heh..

image116

jag och linne´ i botanska..

image117

vackert!!!! så jävla vackert!

image118

efter detta hade Jonas en fästing på magen... urk!!


fler bilder finns... mycket mycket fler.. men det är mest ocensurerat så..
njut av det lilla.. hehe..


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha era fyllon:-) I vanlig ordning på gotland alltså:-)
Men du, hur kom det sig att du hånglade loss med Deedee? :-)

2007-07-16 @ 13:40:09
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Ida

Sjukt snabb du var och ladda upp! Här sitter ju allt i klister. Haha. Men kul vare! Vi kanske ses ikväll? Pöss

2007-07-16 @ 19:36:51
Postat av: Ida

Sjukt snabb du var och ladda upp! Här sitter ju allt i klister. Haha. Men kul vare! Vi kanske ses ikväll? Pöss

2007-07-16 @ 19:37:00
Postat av: Ida

Sjukt snabb du var och ladda upp! Här sitter ju allt i klister. Haha. Men kul vare! Vi kanske ses ikväll? Pöss

2007-07-16 @ 19:37:14
Postat av: Fia

Haha du är ju rolig du!
Vi har det bra vi!
Väntar på besked från Per om när vi kan åka upp till Svall. Jag längtar till stugan som fan nu!:-)
Var det 1aug ni skulle få lägan?

2007-07-17 @ 15:46:56
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Ida

HAHAHA!! Hur fan lyckades jag med det där??

2007-07-17 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0