ensam-fel? neeej..

har som vanligt suttit hemma och pulat på efter jobbet idag..
lite flyttpackning, mycke lek med katterna (vi rev den femtioelfte krukan idag) och lite onödigt shoppande på nätet (vilket jag tycker är väldigt nödvändigt, men ej enligt Jonas då)


firar min feta lön denna månad med kläder och en massa vin tror jag!

kaching!!

fredag blir det färg och klipp hos primpa, sedan yran!!

wrooom!!

inte som sist! ska inte bli som sist!
går inte.. helt omöjligt enligt oss! men går det att undgå tankarna som en gång fanns..?
USH! hjärnsläpp mån tro?
ja vad annars..

från det ena till det andra:
älskar ensamheten.. just nu, denna vecka..
kanske för att jag har en grym bok.
kanske för att ... bara..
?

längtar iaf tills flytten bär av på ons! ONS.. inte långt kvar heller!
längtar till en ren och fräsch läga med diskmaskin, ny säng (vi köpte säng igår!), mysigt vardagsrum (med det menar jag vanlig takhöjd) är så mycket enklare att få det personligt med vanlig takhöjd. och vi är personliga!! heh..

vi och våra små busar.. Gud! äre för stort?!
STORT är det iaf..
det säger mamma.. och det tycker vi med..

medans vi ler mot varann och myser av tanken av oss nerkrupen i soffan i  vår första egna läga!

sentimental som jag är...
 medans jag lyssnar på daniel lemma så vill jag bara erkänna:
tyst.. men helt ärligt!
jag älskar att vara upptagen, med jonas..
ser inte bara idag med honom.. ser mycket mycket längre..så långt jag kan se.. tills jag blundar för alltid.. under en sten med en ängel på.
det med honom!
jag är lycklig, oförskämt lycklig!







PS: skriver dikter för att få förklara saker och ting och bara släppa tanken på dom sen..
       men dikter behöver inte vara rim och metaforer.. ds:

Kommentarer
Postat av: Emma

vad glad jag blev av ditt inlägg..ses snart gullet!

2007-07-25 @ 17:04:57
URL: http://emiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0