familjedagen..

idag har jag och jonas tagit med oss katterna ut i skogen..
blev en ganska lång promenad men med mackor och varm choklad va det bara underbart!
katterna har blivit så duktiga på att jaga.. vilket jag inte är riktigt förtjust i..
två små möss och en ödla blev deras byte.. medan mitt och jonas blev blåbär, skogshallon och kantareller.

image119

image120

image121

image122

image123

image124

Nu ska jag börja vika kartonger, för ikväll ska det börjas packas inför flytten..
måste säga att semestern har varit helt jävla underbar.. från början.. och förhoppningsvis till slutet!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men hur får ni katterna att hålla sig till er i skogen? Såg ut som att ni hade det mysigt iaf!

2007-07-19 @ 09:12:32
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Therese

Jättemysiga bilder. Jag blir helt galen. Varför ska jag lämna Sverige? O du ikväll... nyktert för dig finns inte, så du vet. Kran o fluss

2007-07-21 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0