besök..

fick  just besök av erik från sollefteå..
Jonas crosskompis..
han slet ifrån mig från städandet ett tag för att gå en prommis med hans sjukt söta hund Oliver.
en liten, väldigt liten mastiff..

solen skiner som aldrig förr idag!
katterna skriker som galningar för att dom vill ut..

snart mina vänner.. snart.

min kväll ser ut att bli både det ena och det andra..
slipning och sista spacklingen på bord och stolar, svidar sen om och hoppas på att hamna
 bland nära och kära i kubbturnering eller kanske en utefest..

vi säger så!
eller hur?!

  sommar!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha Alkohissarna ja:-) Typ som rattlås :-D
Det är vidriga hissar av betong med gammla spritflaskor i som lucktar värre än du känner dig morgonen efter! :-)
Puss puss

2007-06-01 @ 16:33:38
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Ida

Alltså fy fan vilken grym bild... längtar man till stranden eller vadå?.. Ringer dig imorgon first thing, Idan har köpt ny mobil, ser ut som en nokia från 1800-kallt..mohahah! Kan inte bärga mig :P

2007-06-05 @ 17:18:20
URL: http://galenglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0