jobb jobb jobb!

har precis kommit hem från jobbet. är helt slut!
imorn ska det göras 18 st smörgåstårtor.. efter beställning!! sen är det tänkt att jag på mitt lilla fik ska göra ca 20 st till alla andra cafeer bara för att jag har så "lite" att göra..
 to hell with that!
bara tanken gör mig trött.

och tröttare lär jag bli eftersom jag tagit på mig 10 timmars pass i tre veckor framöver!
ikväll blir det jag som slocknar 21.00..
är glad att jag iaf tog mig orken till att laga mysmiddag för oss igår..
avrundade den med jordgubbar och mys i soffan..

nu väntar disken från igår och sen..god night!!

ps: min bananplanta växer så jag nästan hör det i bladen.. JIHOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0