shop til I drop..

.. tog lögges råd och gick in på skopunkten.se

..hittade tre par skor på ett kick! som jag verkligen behöver.. faktiskt!!
har letat skor i två veckor konstant men inte riktigt hittat nått bra.. eller i min prisklass..
dom här va inte dom bästa men bra! och i min prisklass...

   

allihop för 430 spänn inkl. frakt!

NAJS PRICE!

nu väntar carbonara.. en liten städning.. its me after all..och sen ska jag bara slänga mig ner i soffan, vilket va jävligt längesen och mula godis.. hoppas på att Jonas kommer hem tidigare idag än igår..
men jobb är pengar och pengar är bra..

lovley lilly!!

Kommentarer
Postat av: Ida

fan bra tips. Där ska jag hänga en stund.. haha!

2007-06-14 @ 22:18:28
URL: http://galenglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0