snälla syster Lisa!

fick just ett samtal från syrran..
min kära lisa är hemma några veckor innan hon börjar på sitt jobb i gbg som massör,
i vilket fall så ringde hon och sa att hon satt på det nya tyget på alla mina sex stolar!!
underbart!! hon sa att det blev skiiit snyggt så nu har hon tänt min glöd oxå..hehe..
imorn far vi ut med katterna till juniskär , käkar en bit mat och sen in för att börja grundmåla..
är så nöjd över att jag tog mig an detta projekt.. även om det är i snigelfart..
mamma hade sett samma typ av rockokobord+stolar (fast i modern upplaga)i en designtidning och där kostade 1 stol 4000 kr.. ha! sjukt va! jag som har sex stycken.. orginal!!


tänk om ändå jag oxå hade fått syrrans jobbaranda.. ha!
längtar sååååå äckligt mycket tills vi får flytta in i lägan!! 
kommer ha så fina möbler att pryda den med! gött!!

ska fortsätta se på angelina jolies story på 5:an nu..

Kommentarer
Postat av: Fia

Å jag ser fram emot att få se lite fina bilder på ditt möbelemang, Hann ju se det dom innan så nu vill jag se efter:-) Dukiga ni pyssliga!

2007-06-19 @ 22:29:01
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0