en lätt insikt!

.. torsdag morgon, klockan är 10.22
börjar jobba 11.00
skönt med sovmorgon, skönt med 6 timmar jobb och sen hem igen
.. ska laga nått riktigt gott och en god ruccolasallad sen till middag.
sen blir det fredag.. slutar jobbet 12.00 på dagen.. som vanligt. SKÖNT!
och då är det helg!
helg..
fredagkväll: mys och mums i soffan med vänner tror jag
sen chaufför åt pappa och antagligen åt Jonas som ska på P-fest.
lördagkväll: P-fest för min del.. tema:schlager!
jag säger bara tema: fylla och misär
helg.. åh! skönt!

ps: har märkt att jag kan lära katterna konster, behöver bara hålla i deras kära tuss så kan man säkert lära dom allt! hehe..

du, ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Fia

Äntligen har jag hittat dig min vän!!:-) Haha!

2007-05-10 @ 16:48:14
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0