fylla och fight! sundsvall by night!

hade en sjukt bra lördag med tjejerna! alla blev LITE för fulla tror jag..
sådär så man precis garva åt allt och alla och bara myste i dimman.. olle drog in oss till "viprummet" på ollan.
satt några dönickar där och drack skumpa så vi drack... och drack.. och drack..
(johanna: kasta hela ishinken över en snubbe.. remember?) haha
drog väl hem runt... ja.. sent..
va då så full att jag precis kunde gå.. tack och lov!
vakna dagen efter med tidernas jävla huvudvärk.. helt naken... och en spyhink bredvid..full!
strike one!

haha.. tur har jag som har Jonas.. han by the way..
såga sig i armen med en såg.. sjukt djupt så han lider ganska rejält nu när smärtan känns..
skulle ha sytt egentligen men nu äre för sent! haha
strike two!


fick våldsbesök av olle.. lät han skjutsa upp oss på pizzerian, tog med oss den ut i parken och låg och åt där på en filt. mysigt!
drog sen ut till juniskär med katterna ..
jag och jonas slipade hela jävla dagen! (jag förhand även)
så imorse vaknade lilla stina med ryggskott för att jag suttit så fel och slipat..och armen känns knappt!
man känner att man lever vill jag lova.
strike three!
 

klockan är 11.59 nu.. skönt att sluta jobba 11.30 på måndagar..
ska somna med mina pojkar som redan ligger och väntar i sängen..hehe..

sen ska jag ner på stan för att shoppa med ida!

Ni tjejer betyder oerhört mycket för mig!
 hur tråkigt skulle inte livet vara utan er..
ni vet vad jag ska säga......

Kommentarer
Postat av: www.imbo.blogg.se

Haha, många strikes där ;) Jo, jag kommer ihåg det där med ishinken. Fan, killarna satt ju bara där och skulle se fräna ut, inge drag på dem alls. Så jag tänkte liva upp begravningsstämmningen, men haha. Råkade ju även själv få en dusch,... bättre med champagnedusch än isvatten-dusch iaf ;) Har ju grejerna hos dej, måste hämta dem nått. En förevändning för att komma förbi på myskväll kanske?! hehe

2007-05-28 @ 19:30:25
URL: http://www,imbo.blogg.se
Postat av: Ida

Hehehe! Fy fan va klockrent! När ska vi träffas och snacka skit då tro, kan aftonen i antågande passa bra för fröken? hihi. Hörs sen när jag har laddat telefonen, den är helt DÖD. RIP liksom..Puss

2007-05-29 @ 08:39:09
URL: http://galenglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0