mys kväll

va hemma hos ida igår.. hon bjöd på supergoda hembakta kakor och en
alldeles superb kladdkaka med dajmgrädde..
hade hur kul som helst!
satt och snacka om precis allt mellan himmel och jord!
grymt tjejer, tack för allt skratt igår!!

och lägan.. hehe..
va ska jag säga egentligen..
den va fin.. speciellt med tornet som låg mot stan.. såg alla hustak och klocktornet! jättefin utsikt.
plus trägolvet och den stora toaletten..
men..
nånstans kändes det lite fel.. nånting! vet inte vad..
kanske va det sovrummet som inte va mycket mer än en 160 säng och en byrå..
mer gick knappast att få in.. trist!
ska nog åka dit igen för att få kolla igen lixom.. få känna på den lite!

ikväll blir det pankakor i södergård och katterna ska få komma ut och springa av sig!

ps: längtar tills imorn.. ska shoppa ny digikamera, kläder och bara känna ledigheten komma.

tack tjejer för igår! måste understryka det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buhu, önskar jag hade kunnat vara med er igår, men snart så... Några planer för lördag? Imbo kommer hem på lörd.kväll och det verkar ju åtminstone som om Njurundaborna är laddade på party och jag är ju aldrig omöjlig;) Tack för hälsningen! kram

2007-05-24 @ 20:52:33
URL: http://ww.imbo.blogg.se
Postat av: Anonym

jo det vrkar inte bättre än att det blir party ;) Jenny och Tessan tänkte gå på pizeria knuten där "Alex och mepen" spelar, Candy snackade om att han ville supa järnet och Hassel och Norris var sugen på fest som vanligt. Maia sa att hon kan tänka sig att gå ut nykter, men att hon gärna är med oss tjejer innan. Tycker allt låter lovande, får se bara var klockan är när jag börjar rulla hemåt. Slinkan är väl på? ;) kramar

2007-05-25 @ 13:28:51
URL: http://www.imbo.blogg.se
Postat av: Ida

Tack för i onsdags! Vad gjorde jag utan.. :)

2007-05-26 @ 02:17:04
URL: http://galenglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0