små notiser sådär på kvällskvisten.

tack för tipset frida!! 
tror iaf inte jag behöver det ändå.. loke springer hejvilt på alla fyra nu igen.. 
men till nästa gång är det väldigt bra att veta.. för I´m with stupid, som sagt.. så han lär ju göra om det! haha!

blir ett kort och gott litet skriveri ikväll.. 
för som den "monica" man är så ska det fejjas och grejjas och torkas och svabbas ikväll..
katterna är inte direkt hårfri.. men man hade ju kunnat trott det på härmängden som ligger på golvet.

sen ska jag ta lilla smulan till konsum för att handla lite mat.. 
även!!!! fann ett sött litet kärleksbrev på vindrutan idag.. 

200 jävla pasetas för att jag råka stå på fel sida.. suck!
dom ska allt få dom jävla lapplisorna.. ehe..

en notis som jag måste dela med mig av:

utan dig vore livet annorlunda.
du är luften jag andas och solen jag värmer mig av..
du är marken jag går på och vinet jag dricker..
du är allt jag behöver.

(satt som gjutet på mina läppar, tänkte direkt.. har nån tagit mina ord!?!)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Va skönt att han är bättre nu :)
När får "Subban" träffa "Smulan" då? hihi
Kram

2007-11-08 @ 18:52:24
Postat av: stina till frida

haha.. heter din bil subban.. vilken stackare.. haha!! tror nog vi åker ut till s-gård till helgen. jobbar lör till halv fyra men vi kanske käkar där då.. ska ni dit då? vi kan ju höres så kanske vi tar med oss en film..

2007-11-08 @ 20:37:33
Postat av: Imbo

ladda upp bild på Smulan, Vill se =)

2007-11-08 @ 21:55:18
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0