indiska!

va ut till primpas nya jobb på mygpremiär idag.. indiska!!

dom hade fått det så himla vackert.. mycket bättre än satn om jag får säga..
och allt julfint med gardiner och dukningar, jag brinner av!
stog och funderade på att handla vinglas tillhörande vatten glas för över 500.. not my priority right know!

men julklapps önsking kanske..:)

slog klorna i annat smått och gott.. speciellt en grovstickad kofta som är as flummig.. inga riktiga armar och ja, en fyrkantig grej med fyra hål i typ.. GÖÖR varm..
sen drog jag o anna till charm för en snabb snikfika och nu sitter man här hemma.. pengar (som jag inte ens borde handla för) fattigare..men glad såklart!

greys.. mitt älskade program är om mindre än en timme..

så nu ska jag städa rent allt småplock i mitt citron doftande lilla näste (köpte oljefat med doft på indiska oxå)

long-time kisses and goodbye!

Kommentarer
Postat av: Imbo

haha, råkade visst bli lite fel. JAg trodde det var min kusin som skrivit en kommentar till inlägget: vilket scenario.. så jag svarade på hennes blogg istället för på din. Hon fattade ingenting då jag skrev:Jo, men visst är det så, flugorna dras till skiten. haha." Några planer för helgen? kramar!

2007-10-26 @ 08:18:31
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0