stress!!!

shit.. hinner knappt blogga..
har inte hunnit på hela veckan tror jag.. eller känns det som..

Jonas har varit borta från mig i 5 jävla dagar!! brinner av på hans jobb snart..

men imorn då, gör han ett nytt försök på att få komma hem.. suck!
har stressat , men njutit av varenda minut denna vecka.. igår stötte jag in i sofie på stan som bjöd med mig på ollan för afterwork med grym oxfile, bea och ööööl.. hur grymt som helst!
och kvällens schema är oxå fyllt med god mat och öl... fast på stadshusverandan..
hela stans butiker är bjudna.. den årliga lilla loppan..:)

shoppade i panik efter jobbet idag.. tre tunikor och en jeansklänning..'
plus mitt hjärta.. min nya kärlek... skinnväska.. SEEEEEVVVIIIIIIIIIINNNNN dyr men så fin!

nä, ska vara på stan om en kavrt och här sitter jag i morgonrock  ... FAAAN!


puss!!

Kommentarer
Postat av: imbo

lets see the stuff! vill se kläderna och väskan, ju! Lova att lägga ut vid tillfälle, första bästa;) puss o kram

2007-09-28 @ 13:39:18
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0