yesajaaaa!!

har hittat min blivande vinterjacka för året..
brukar bli ganska less på samma jacka efter ett år.. så ville gärna hålla priset nere..

jag och Lena gick en runda på stan medans chrille läste motorsporten i nått avlägset hörn på nått fik...
som det brukar vara alltså..
av en ren slump fann jag jackan på H&M.. 799 futtiga korånas..
precis som jag tänkt mig den!!.. stor dunjacka, gärna stor huva och ljus färg.. YES! allt stämde... och endast tre ex kvar.. varav jag tog sista 34... hihi!
image176





fann även, ja kanske i särklass snyggaste, flummigaste älghornet för en billig päning..
kaching!

image177


nu är primpan här.. måste laga dinner for two.... bye bye!!

Kommentarer
Postat av: imbo

Snygg jacka och fränt älghorn, vart hittade du hornet? Önskar det hade varit middag för tre (mej inräknat alltså) men hoppas ni hade det mysigt=) kram

2007-09-05 @ 22:21:19
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Fia

Underbar jacka!!Men jag vägrar tänka vinter än.. Vart tog sommaren vägen??
NU har jag gjort min del och lagt upp bilder på lägan!
Men du är lite lat tycker jag!;-) Jag är såå nyfiken!!:-)

2007-09-06 @ 10:19:29
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0