en sevärd kväll i det ljuva sundsvall.

goderdag kära bloggvärld!


klockan är nu, 04:56.
har precis kommit hem från ännu en oförglömlig kväll..
och den får ni i bilder.. för tangnterna vill inte sitta där dom ska.

 efter makeup och diverse kände vi oss vackra som få
 och jag likaså..
 anna träffade en ny vän.. (till vänster om jag måste säga det)
 och sen träffade jag en vän..
  och avslutade det hela med att bestiga månt ävärest

nu är klockan 05:12 och jag SKA sova..

PS: knaust har öppet sin frukost till 13.00 för alla kära kroggäster.. god to know tänker ni.. välkommen, tänker jag.

Kommentarer
Postat av: SLida

men det va ju ett javla tjat pa dej om att ingen skriver nat inlagg sa jag far val vara den snalla feen och gora det da.. fast nu vill ja inte skriva na mer:P

2008-04-13 @ 09:09:47
Postat av: Anonym

men EDET.. äre du?! haha.. har PRECIS lyssnat av ett meddelande om hur fuljanne fryser ut alla som inte svarar i fonen.. hahaa! ni har kvar humorn!! hehe.. vi ses under en stubbe!

2008-04-13 @ 13:03:55
URL: http://slinkans.blogg.se
Postat av: q-biq

ehhhh.... jag ser en bild med en person som inte hör hemma på den bilden hahahahaha.. vafan gjorde ni igår? fick sms utav anna "jag har åkt epa ja" haha..

2008-04-13 @ 13:47:55
URL: http://q-biq.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

hahaaa.. jadu vad gjorde vi egentligen igår? ser sundsvall med nya ögon kanske.. hahaa.. tack för lucköppningen.. hade glömt epan!!

2008-04-13 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0