inga fler bakslag!

SOM JAG HAR LÄNGTAT!!

tredje dagen gillt, det är strålande sol och lättklädda damer och herrar..
får man säga att våren är här nu eller?

ska på kalas ikväll. jonas brorsa fyller 18 och vad köpte jonas för speciellt till honom?!
JO, en snäll flicka(jag) som gjorde allt åt honom.. iofs kostar ju inte jag pengar.. då skulle väl alla kalla mig hora?
nej, jag är så billig så jag är gratis..

:)
ut i solen!!!!!
själv ska glida ner på stan och jobba! as usual!

image557

hej mä´er!!


Kommentarer
Postat av: SLida

trodde du hadde fatt ett hart slag i huvve nar jag skulle in pa din blogg. nar jag kom in va sidan rosa och rod med en massa hjartan.. men johan sag min chock och eftersom att jag tappade talets gava sa sa han bara att jag skrivit slinkan.blogg istallet for slinkans.blogg.. moahaha.. du vet hur manga tankar man hinner tanka pa en microsekund nar man blir radd.. jag tankte att jag kan ju inte komma hem om min kompis blogg ser ut sahar, eller sa kan jag komma hem och inte sajja nat, elle sa kan jag be johan sajja att jag blev uppaten av en hajj, elle sa kan jag latsas att jag ar nan annan som inte kanner dej nar vi traffas.. ja du hor ju hur mycke man hinner tanka innan man inser att det bara va ett litet litet stavfel:P

2008-04-17 @ 13:53:02
Postat av: TILL ida från stina

hahahahaaaaa!! men kära lilla nån.. inte skulle väl jag bli nån "bloggnörd" som alla andra.. (vilket jag egentligen redan är) fast med vanlig text och inga krussiduller.. ska bli miljonär på detta serru.. så snart har du en vän som du GÄRNA visar upp dig bredvid.. hahaha!! in my dreams. ses på lördag.. känns totalt overkligt och sjukt!

2008-04-17 @ 21:34:35
Postat av: SLida

jo visst fan vill jag synas breve dej nar jag kommer hem, fast det kommer bli svart for dej att synas med mej om vi gar forbi en vit vagg, moahahaha!
och lilla kara van, det ar fradag idag, imorgon ar det lordag och det ar lordag efter den jag kommer hem..

2008-04-18 @ 12:48:19
Postat av: SLida (igen)

sjalvklart ar det inte fradag idag utan det ar ju fredag.. tankte att jag rattar detta sa att det inte blir nagra missforstand.

2008-04-18 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0