kort och konsist.

my precious beloved hustman is back!!

himlen föll på plats igen.. höhö..
hinns inte för nå snack om mitt spännande liv och vad som hänt mig sen sist..
vill bara stoltsera med att jag SETT timrås hockeyfruar.. jag och anna hade hakorna i knävecken..
dom va så jävla snygga med alla sin fýra barn per fru..om det inte va mer..?
satt där och log sina perfekta leenden och jaade till varann..

(sådär som mamma jämt gjorde i telen i några timmar när man va liten.jaaaaa....mmmmm... jaaaaaa... jaaaaa..)

jag ska bli nåns coola fru! sitta där som "stöd" och bara visa upp mig för alla.. ah! vilket liv..
hehe...

för övrigt så känner jag hyffsat med ironi i detta lilla inlägg.

tillbaka till min precious...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0