nu´ru mamma!!!!

regn och slask..
känns som att luften blir en gnutta friskare när det regnar..
har just varit ute och promenerat.. (gick hem från jobbet)

gick förbi OCH IN på ego.. hade med mig jennifer som peppade mig till detta.
vi snacka priser och ja.. allt möjligt faktiskt.. en riktigt trevlig man måtte jag säga.

så efter mycket om och men OCH varför.. så bestämde jag mig för att ta tag i detta.
skulle ha gjort det för 4 månader sen.. suck!
ska köpa kort genom jonas jobb för det blev billigare än genom mitt eget..
har alltid varit svartis för att jonas chefer är så himla snälla..

mina är oxå underbara, tom högsta chefen.. men hon kan ju vara lite smågirig..
det är inte metso..

så nu mamma lena.. kan du inte längre driva mig till vansinne med att fråga
- jahaaaaaaaa... hur går det på gymmet då? (hånflin)


(inom parentes) detta får inte misstolkas så ni tror att min mamma tycker jag är smällfet och behöver träna pga av det skälet..
nej.. detta är i förebyggande syfte.. hehe.. och för att man mår så bra!

ska glänsa ut i min 82:as golf till  anna som är 81:a. alltså ett år äldre än min bil.
tänk vad mycket gott det kom ur det glada 80-talet..

tack och adjö!


Kommentarer
Postat av: imbo

Har du köpt bil?!
Det har jag missat!
Kul att du fixat träningskort, tror EGO är ett grymt bra träningsställe.
kram

2008-04-02 @ 19:56:53
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: emma

men fan va gött! dra med mig då du ska träna! IM ON! pusspuss, vad ska du göra i morron eftermiddag/middag? jag är ledig och karllös! ;) puss

2008-04-02 @ 22:28:29
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0