skämmes!! kalles!!

jag och jonas pratar sällan i bilen... så gott som aldrig..
vi hamnar som i dvala och lyssnar på vilken skit som helst som kommer ur dom FETA högtalarna..
i vilket fall....
i denna dvala fick jag en liten tanke ..
all denna skit kalles kaviar gör.. randig kaviar, kaviar med banansmak och dill och allt som finns..

VARFÖR?
kaviar är till för ett ändamål!! TILL ÄGGET!!
och då ska det ju smaka som när man va liten.. KAVIAR! utan krussiduller...

hur fan`s mycket skit tror dom vi går på? och köper?
jag har iaf aldrig tyckt att ägg med kaviar och en halv banan på lockar smaklökarna till dreggel och fantasier.
eller?

ja.. mycket skitsnack ikväll.. men jag blir nästan lite elak..

SKA ALDRIG MER HANDLA KALLES!!! som den surhaggan jag är slänger jag t.om den jag har i kylen i denna skrivande stund..

IDIOTER!

kommer skratta åt mig själv den dagen jag är en lyxig crossfru/hemmafru, dricker skumpa och käkar rysk kaviar
.. MED BANANSMAK och instämmer med mina rika, tråkiga vänner att det smakar utsökt..
ha!



givande diskussion jag haft med mig själv nu..
måste ringa dr philgood snart.


image558

Kommentarer
Postat av: SLida

tankte bara informera dej om att johan ater svennes kaviar och det funkar alldeles utmarkt till agg.. inga krussiduller dar inte!

2008-04-18 @ 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0