va är min diagnos?

nämäh?!

jag däcka inte halvt innanför dörren igår.. det va nå nytt!!
vaknade 10.00 av att jonas står böjd över mig som en stor svart skepnad, luktar tandkräm och säger:

- jag drar nu, ska du med?
- öh, va? vart ska du? (har vi slagits och skilt oss? jag fattade inte frågan ska du med?)
- till landet (jonas föräldrar)
- men jag kom hem för en kvart sen... tror jag.. känns det som iaf..
.... jag tror jag stannar och sover tills på måndag..

men det ni! gjorde jag inte. sitter framför datorn endast iförd gårdagens smink och har just avlyssnat ett ungefär 5 minuter långt pratmeddelande från bland annat mig själv..

jag själv :
- hej på mig!! det är du! hur mår du idag? bakis och jävlig..?
jag har iaf skitkul så du får fan va bakis imorn! rätt åt dig isf..

och nu ställer jag mig frågan: är jag SCHIZZO!?!?!?!

calling doktor philgood!!!


image554

Kommentarer
Postat av: imbo

HAHAHA, bara du som kan göra något sånt!

2008-04-13 @ 17:02:11
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0