estockholmo, våldtäkt och billig öl.

ahh.. hemma från hetsiga sthlm.. borta bra men hemma bäst!
så äre bara..

jag och anna har shoppat som galningar.. och på blondin bellas vis.. ANDRA HAND.. så att säga..
har bara en sak som är mycket värd att nämna..

vi höll på att bli våldtagna!!! SINNES SJUKT VA?!

en lång historia..
men.. en anna och en stina, klappkanon på väg hem.. vilse så det heter duga..
en bil kör upp, ut kommer en turk... vi börjar löpa, han efter.. och bilen med..
paniken är obeskrivlig efter ett tag och vi skriker hysteriskt i telefon vart vi är till en kompis...

turkarna blir rädd, hoppar in i bilen och drar.. kvar är jag och anna.. i en rabatt.. med varsin klacksko att klubba ner dom med!

dom ska dö dom jävlarna!! eller hur!!??

    
    
  HAHAHAHAAAAAA!!!   HAHAHAHAHAAAAAAA!!!!
 mitt i stan.. livs levande..
 

va även ner på stan med mamma och åt sushi idag..



... och vad skådade mitt högra öga... ?!?! va? va?!!



... min cykel har blivit antastad..
känner en vän som känner en liga som ska göra det surt för den lilla jäveln som haft kul på min cykels bekostnad..

mohahaaa!!

måste städa nu, får fin besök imorn.. ingen mindre än dolly 94 år.. och hennes dotter eva, jonas mamma även kallad..

Kommentarer
Postat av: Gärd

Underbara bilder =) Gillar grottmänniskan :P

2008-08-19 @ 11:30:08
URL: http://msga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0