du och jag.. miss tadaaa..

all i wanna do is tuck you in,
feel your skin,
breath you in ...

mmm.. jag och miss li.. vi vill samma saker vi..

men undra om hon också vill att jonas ska duscha klart??
 ....så vi kan åka racerbåt till borgasand och festa hela natten?

jaaa... jo... det vill hon säkert!

jag kan säga det nu... har aldrig haft en idol förr.. men hon! HON.. är en idol ut i fingerspetsen.
.. och jonas är min smygidol.. OF COURSE!

nu ska vi tydligen dra.. båten väntar.. hehe..

tjao bella flamingos!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är så roligt att läsa om ditt liv Stina. man leeeeeer hela tiden och man riktigt ser hur kär du är i din karl :)

2008-08-03 @ 01:19:54
URL: http://lisenfisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0