IM ALIVE!!

det blev mycket hårt igår..
 
det är tydligt det när man varit sängliggandes, i fosterställning exakt hela dagen..
svetten lacka och gårdagens kvarlevor vänder sig i magen bara man ropar efter jonas för att hämta dittan och dattan..
underbara jonas!
en sån karl, tar hand om mig och masserar fötterna när jag fryser.. en sån karl!

äh, måste fippla upp mobilen.. just nu..
skickar ett mess och gullar ner mig sådär töntigt så han fattar min uppskattning.

men ja.. NEJ.. det va inte min mening att skryta på nå vis..
jag sitte ju här för att jag i skrivande stund förväller 70 kilo kantareller.. ungefär..
iaf 8 liter måste det vara..

Jag är så himla duktig !!! (klappa axeln och smeka kinden)

..jag ska nämligen göra en kantarellpaj som jag ska ta med mig till svärmor imorn.
japp.. den årliga kräftskivan är här!
.. när mina och jonas föräldrar möts för en nersupning och heta diskussioner om politik..
självklart håller dom med varann om MYCKET och visar tydligt det i allt instämmande, jaaaa:ande och mmmm:ande..

stenhårt vänster om att ge till dom fattiga och ta från dom rika..

i fjol slutade skivan med långa historier om gamla goda tiden...DERAS gamla goda tid..
exempelvis när mamma punda ner sig i ett träd och blev så bäng så hon inte kunde klättra ner.... på 2 dagar ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! !
that 70`s .. coolt men skrämmande.. kan inte se mig mamma röka en stor joint, bred som en cigarr full med gräs i..

men vafan.. då var det som att ta ett glas vin till maten.. inte mycket att höja ögonbrynen för..hehe..
måste kila ner på ok och handla grädde nu.. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0