det är synd om mig!

hade det här varit mitt jobb, då hade jag haft en arbetskada!!

mm.. förjävligt äre! hade som mest ont i tummen på kräftskivan.. kunde inte skala kräftor lika snabbt som  förr..
vilket är ett stort minus om man sitter ett helt gäng och DELAR på dom.. hehe..
allt handlar om vem som får flest.. eller?

satte mig framför datorn och kände hur det stack till i tummen igen.. japp..det va då jag märkte det.
 jag har en mus tumme..
och hade jag varit smart.. och jobbat med att skriva från första början, då hade jag fått sjukpenning och blivit ledig..
ist får jag inte en päng och jobbet börjar imorn igen.. suck!

blev även medtvingad på crosstävlingar HELA JÄVLA helgen... min sista semester helg..
tror nog alla fattar att jag är världens snällaste vid det här laget.. men fyfan som jag va sur i bilen upp...
vägra prata och satt halvt med tårar i ögonen.. klev upp 05.30.. så va väl mest därför men det visste ju inte jonas..

sluta med att det blev kul..  vilket nästan va lite synd.. för jag är sjukt duktig på att ge jonas dåligt samvete..
han har konstant strykigt mig över ryggen och försökt hitta blicken med mig så fort jag varit i närheten..
men benhård som man är drar man ju ut på saken för att mjölka ur han det sista..
en massage!!


                  

nää.. nu ska jag duscha, vilket jag sist gjorde i torsdags.. och sen ska jag vandra ner på stan och möta upp ida för en frulle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0