95 års kalas och det snöar.

lördag och jag är triggad! nått så ofantligt!!

håret känns mer som en man idag.. en hästman...
va mycket hår att platta alltså..
kan bero på dom 30 kilo mat jag åt igår på mormor dollys kalas.
95 bast och still going strong.
eva, (hennes dotter och även jonas mamma) sitter mest och muttrar över att hon aldrig kan dö.. haha..
älskar den jargongen som lever i södergård. den bittra men söta jargongen liksom.

ska dra på mig nått ur den raffiga garderoben och tåga ner till stan.
hockey!! hockey!!!! HO!!HO!!HO!!

hade morgongympa i sängen imorse.. pallade 4 armhävningar och fem vindrutetorkare med benen..
but why?? jo serru.. jag ska stå och svära och ropa NEJ JA... ÅHHH.. NEEEEEEJ!!!!
måste vara i fysiskt bra tillstånd då.

ska återgå till min nya låt som bara slickat sig fast som ett sugmärke på mig.

familjen - det snurrar i min skalle
http://www.youtube.com/watch?v=QfU-4Y4_akY


på den här bilden ser man klart och tydligt vart jonas fått sin permanent från.
dolly is the shit!



Kommentarer
Postat av: imbo

hihi, hon är för söt den där Dolly!

2008-12-06 @ 18:50:15
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0