grannkommun i mitt hjärta!

hoho.. hockeykvällen summerar jag med ett ord.. THUUUUNDEEEEER!!!!!
har ni nånsin hört "mammas nya kille" med thunder så vet ni vad jag menar!

vi satt i VIP-logen, käkade känguru och kantareller och drack förbjuden dryck.. om man är under 18.
vi fick prata med timrås tränare.. öhh.. tjippen... kjelle..... näää.. challe tror jag han hette.
timrå vann och vid det laget va vi alla pissfull.

klockan 19 va vi på förfest.. pissfull..
svamlade ur oss några ord i hopp om att få till en hel mening.
runt 21.00 blev man dåsig och bakis..
runt 23 va man cirka nykter.. kan man säga så?

runt 1.00 låg man och dregglade på kudden.

kanske inte låter roligt men det va det!! THUNDER!!

ska slira ner på jobbet och äta julskinka till stängning.. för idag äre jag som stänger haket!



grannkommun i mitt hjärta.. speciellt örnen.. eller the eagle om jag får tycka.. fast det bästa vore om husen hette the housecat. tycker ni inte?


Kommentarer
Postat av: jenny

Stina!! det sket sig med tisdagen, jag är sjuk :( Fasen...men ska försöka hitta en annan dag som kan passa! Så: drick glögg ikväll!!

2008-12-08 @ 11:07:08
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0