HAPPY HANUKKA!!

jomen hej !!

har knappt hunnit andas dom sista dagarna.. så mkt jobb och stress har det varit.
inget mig emot.. med jobb.
men stress är fan inte bra!

men GUD SÅ SKÖNT MED JUL!

kom hem till ett städat hem, tända ljus, rensade avlopp (min handyman fixar hårbollar, OXÅ) OCH på bordet låg en julmacka och ett glas saft.

så här i juletider ska jag vara snäll.. och säga att jonas är den bästa!... på att rensa avlopp...

nu är klockan över 12.. och det är jul.

så... jag säger som jonas just sa när han skulle imitera mig.
(självklart har jag ljus, bräcklig röst och låter kristen.. och pratar ENDAST med små bokstäver)

-nu vill jag bara önska alla mina kära läsare en alldeles underbar jul.
hoppas ni myser riktigt med familjen.. puzziz och ps: jag ska bli bättre på att uppdatera.. *thihi..fnizz* 

GOD JUL FÖR FAEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0