im ready to be heartbroken

jag älskar att spela en låt på repeat tills den blir helt sönderspelad.
mina grannar måste tro jag är sinnesförvirrad.. eller nåt.

eller ja, birger min granne är ju snart över 80 och har inte haft hörsel på 10 år så han hör nog inget.
men andreas.. min granne mittemot som jag tror gömmer sin fru på vinden... han hör ju!
men gömmer man frugan på vinden så är man nog mer sinnesförvirrad än mig.

vad är annars anledningen till att gå upp på vinden 2-3 gånger per dag?

jäjä.. va inte det jag ville säga..

utan, nån som vet som sjunger låten "hey baby, im ready to be heartbroken" ??

ska ner och träffa primmen och ida.. vi ska luncha ihop.. nått som jag egentligen inte har råd med.
men som min vän anna jämt säger..

det sitter inte i pengarna här int´.. det är tiden..

                            


hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0