lugnet lägger sig.

dammsugaren ska jonas fixa med lite locktajt? ..hmm.. heter det locktight kanske?
ja.. med lim iaf..

vi har varit på stan idag.
jag tröstshoppade och jonas.. han släpades som vanligt efter med ett konstant suckande och klagande..

men jonas outfit på nyår är klar. han kommer bli så jävla het!
faktiskt!!
myggjagare och en snygg jävla skinnväst på myrorna.
allt för en futtig peng.
jag längtar sååå snuskigt mycket!!


nää.. håller på att svettas ihjäl nu.
sitter framför datorn i min nya fina dunjacka..
ska ta på mig mina rosa snowjoggers och ta en liten promenad.

på återseende... vi hörs nog innan 2009..

ps: blondinbella, om du läser min blogg (vilket jag antar, vem gör inte det lixom?) .. är du helt hjärndöd??
hur fan kan man gå runt och glassa i en sälpäls medans man är djuraktivist!! VA??
är du verkligen så blåst som du är blond??

hejpala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0