redo!!??

ok.. tredje gången gillt för mintpastillerna..

LYCKA MIG TILL, HÅLL TUMMARNA OCH GÖR DET JÄVLIGT HÅRT!!

känner att risken för att det ska gå åt helvete igen... finns.. och är stor!

och då gott folk, finns det ingen godhjärtad jonas som hejdar mig när tv:n och katterna flyger ut genom förnstret!!

dåså.. jag vet risken.. men jag tar den.. allt för pappas skull.. inget över för tv:n eller katterna!

MOHAHAHAAAA!!

om ändå folk kunde öppna ett paket och bli överförtjust för att se att det är tanken som räknas.
men näää.. lilla nördiga Stina trotsade på att familjen hultberg ska ge varann klappar även i år.
WHY?? ska aldrig mer lyssna på mig själv!! bara på kroppen..

tervé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0