so this is christmas!?

tjipp och välkommen till hajk!

höll på att drunkna idag!!
sundsvall är numera en liten blöt grop mellan två höga berg. det är det norra och det södra berget.
i den lilla gropen har snön blivit blask och i snöblasket höll jag på att drunkna!!

sjukt otrevligt och noll julkänsla infinner sig!
det är den 3 decemeber.. barn bodde ligga i vartenda hörn och göra snöänglar.
från södra backen borde det höras musik och hårda tvärskär med skidor..

 men nääää.. den 3 december 08 simmar jag runt i sundsvall med ett paraply och håller huvudet högt så jag inte drunknar!!

kom igen ge mig ett break!!

ps: våran bil.. som jonas har lagat hela hösten, gick igenom besiktningen!!
satan!! tänkte jag..
nån högre makt hörde nog mig för igår tappade jonas avgasröret och idag fick jonas lifta till jobbet för bilen starta inte.
heheheee.. HEHEHEEHEEEE!!!

jag vill ha en ny bil som rymmer mer en två lite mjölk och en hukad jonas.

hasta la vista, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0