a stone from my chest (med svenskt dialekt)

ÄNT-LI-GENNNNN!!!!!

brorsan och syrrans klappar är klar..
kan med ett kritiskt öga säga att det är det vackraste jag någonsin har eller kommer kunna skapa med mina händer.

jag är så nöjd!! och så klar!

ska nog aldrig mer utsätta mig för det där.
tyvärr blir det bilder efter jul, lisa smygkikar ju här.

men vaddå.. jul kommer på en grisblink och snart är det midsommar.. och dagen efter midsommar ska jag på ACDC!!!

kan inte sluta skryta om det.. mohahahaha!!!

i helgen ska man jobba långpass.. ler och tänker på två små bokstäver.. O och B!

jonas hometown! där finns det fortfarande snö..
på julafton är det där man tar morgonmackan..




och mot kvällen åker man till lilla juniskäret för att ta kvällssupén med sprit till.



har man tur ligger det is på gården där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0