tadaaaa!!!!

haha.. insåg nu att ni antagligen förstorat upp det hela en aning..

visst!, jag gick som på moln igår.. matriella lyckomoln..
men jag har faktskiskt inte vunnit 10 miljoner på lotto.. nää...
i år kommer julen nämligen tidigare för mig i år. eller ja.. julrean..iaf!

ska länsa mitt sparkonto och sälja alla mina tjänster till jonas  för en dyr penning.. för hela hans penning rättare sagt!
för på måndag ska jag och mina kläder åka gaffeltruck hem! så mkt har jag tänkt köpa.

OCH.. inte nog med det.. när jag berättade allt för jonas log han bara..
but why? tänkte jag.. han hatar ju att jag shoppar..

jo, hans chef hade snackat cross med honom igår.
han skulle säga till när det nalkas vår så ska jonas få en fin jävla sponsor från metso.
vad betyder då det?? jo.. jonas har gått ifrån att ha haft noll stycken till minst 3 stycken..
 OCH det viktigaste.. han blir alltså kvar på jobbet.. (dom skulle ju sparka var sjunde på hela metso)

igår va vi lyckliga.. sådär äckligt lyckliga !
vi firade med en cigg/ snus och hånglade sen som fjortisar.. kan verka nördigt men det är faktiskt behövligt nån gång per år sådär..

smaka precis som fjortis.. cigg och snus..

 
                                       


maja, anna , och kryddan (santa maria) på hockey:n remember..??

Kommentarer
Postat av: Maja

He he he.... Sådär tidigt på dan var man ju med iallafall. Bidde aningen värre senare. Ytterst lite värre bara. Ha ha......

2008-12-12 @ 23:47:29
URL: http://maja74.bloggsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0