årets snetändning, deluxe!

ok... jag är lugn.. jag är en cool tjej..

jag är en cool tjej som har gjort dom här KUKPASTILLERNA FYRA GÅNGER utan succe!!

en rejäl jävla flopp.. hade jonas varit hemma hade han fått spö.. eller skäll iaf.. men nu..

det enda jag gjorde va att sjunka ihop på golvet... och gråta..
så jävla patetisk!! så jävla blödig.. men alltså fjärde gången..

jag ställer mig nu vid spisen för sista gången.. jag har sagt det förut men nu menar jag det!!

SISTA GÅNGEN!!! FEMTE GÅNEGN!!!



........................................................................................................................................................................


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!! ja... det va femte gången..

så.. nu ska jag klä på mig.. gå ner på macken och köpa mig ett stort fläskigt ciggpaket.. röka upp hela skiten på vägen hem.. ca 500 meter hem har jag...

men innan det.. ska jag ta bort mascaran under ögonen..

DRA ÅT HELVETE KÄNNER JAG!!
men jag menar det inte.

puss .

Kommentarer
Postat av: imbo

Men Stina, jag är IMPONERAD över dina försök, det tror jag Chrille också blir!

2008-12-18 @ 23:04:16
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0