en julklapp klar..men åt helvete fel blev det.

"det är tanken som räknas"

dessa 6 till synes små pastiller,
har i mitt huvud satt sig griller.
med otroligt mycket möda,
kommer dom ändå dig inte göda.
men du ska veta chrille,
det här var ju verkligen allt jag ville.
du som älskar choklad och mint,
men allt blev skit och jag blev flint.
jag blev galen och svor,
fula ord som jag aldrig skulle säga till mor.
jag bröt ihop och grät en skvätt,
allt blev ju bara fel och inget blev rätt.
femte och sista försöket knäckte mig helt,
jag sitter här och är inte det minsta uppspelt.
om ändå nån hade filmat denna kväll...
jag va glad men fick tillbaka en käftsmäll.
väldigt snabbt kom den och svider än..
.. om ändå tanken kunde räknas i spänn.

god jul farsan!!









Kommentarer
Postat av: emma

phahahaha...jag dööör....6 st små mintpastiller!haha...ursch har ångest ha nyss vaknat, känns som halva dan gått redan!ses ikväll!pök

2008-12-17 @ 10:31:17
Postat av: emmis

phahahaha...jag dööör....6 st små mintpastiller!haha...ursch har ångest ha nyss vaknat, känns som halva dan gått redan!ses ikväll!pök

2008-12-17 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0